Obserwatorzy

wtorek, 3 lutego 2015

Wtorki Agi....

Druga ja :)
jako że urodziłam się we wtorek to i we wtorki inspiruję :)

 Agnieszka - a dla większości, zwłaszcza w świecie blogowym Aga.
Na blogu napisałam o sobie - rozważna i romantyczna, różana dusza...wszystko się zgadza, ale co do tej rozwagi - to się jeszcze zastanowię :)
prowadzę bloga Aga moje ja
i fanpage na facebooku  Aga moje ja
na które Was zapraszam

Dzięki Małgosi mam przyjemność znaleźć się w gronie mega zdolnych dziewczyn i inspirować Was swoimi pracami.
dzisiaj taki krótki zarys tego co najczęściej powstaje w moich rękach....wyboru prac dokonać pomogła mi Asia - Dżoaśka :) to strasznie trudne zadanie....


bukiety, bukiety, bukiety - z krepinowych róż w przeróżnych kolorach, formach i stylach...
.to moja pierwsza miłość i jestem jej wierna :) 







i kartki - tak dla odmiany 



Jak widać w moich pracach dominują kwiaty....i takie będą moje inspiracje - kwiatowe :)
Już jutro wypatrujcie kolejnej prezentacji....
Pamiętacie o naszym powitalnym candy, zapraszam kto jeszcze się nie zapisał
spokojnego wieczoru
Aga

5 komentarzy: