Obserwatorzy

piątek, 23 czerwca 2017

Album pudełkowy

Witajcie jak sie macie? 
Tym razem skonstruowałem album pudełkowy, który zawiera w sobie tzw. miejsca na zdjęcia. Zdjcie można zarówno nakleić na wierzchnią stronę danej przekładki lub też schować do środka. Póki nie ma w nim zdjęć stanowi on formę ozdobną i w miejsce pustych wkładek umieściłem kolorowe tagi z przesłaniami lub obrazkami.

Bawcie się dobrze, zakładajcie albumy, twórzcie, niech sprawia Nam to wszystkim radość;)

EMIL










środa, 21 czerwca 2017

Podziękowanie

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejną propozycję podziękowania za zakończoną edukację szkolną.
Tym razem karteczka w pudełku.



Miłego popołudnia Wam życzę i pozdrawiam
Gosia

piątek, 16 czerwca 2017

Ślubnie

Witajcie!
dzisiaj Dorota co ma kota prezentuje ślubny komplet
w rustykalnym klimacie,
kartka w pudełeczku.


Własnej produkcji kwiatki, bardzo łatwe do wykonania, autorską metodą "prymulkową" 
możecie zobaczyć na filmiku poniżej. 










Na moim blogu    dorotamakota.blogspot.com 
znjadziecie dokładny opis, jak krok po kroku  wykonać tego typu kwiatki



a tutaj filmik:

Jeśli wykorzystacie tę metodę, pochwalcie się nam swoimi kwiatkami
chętnie zobaczymy wasze dokonania.
Wrzuććie link w komentarzu a chętnie zajrzymy w wasze progi! :)


  pozdrawiam

sobota, 10 czerwca 2017

Wróżki...





                                                                   Witajcie :)


           Przygotowałam propozycje kartki która może być podarowana na urodziny jak i na imieniny . Dużą zaletą tej karteczki jest jej płaskość przy wysyłce, zrobiona dzięki temu kursikowi klik












piątek, 9 czerwca 2017

Męski punkt widzenia

Dziś kartka DL pt "Męski punkt widzenia"
To propozycja na Dzień Ojca, Dzień Dziadka, 
urodziny wujka...po prostu w męskim wydaniu.
To także odzwierciedlenie ziemi, ludzi związanych
z pracą u podstaw, naukowców, a być może
geodetów i drogowców..;)
W pracy wykorzystałem głównie tekturki koła
gesso czarne, pastę strukturalną, oraz
woski jako efekt końcowy oraz tusze Splash: złoty
i turkusowy.
Na koniec samoprzylepne czarne kryształki.
Wszystkiego dobrego dla Was!


Pozdrawiam Emil








środa, 7 czerwca 2017

Wyzwanie #27 - Pożegnanie ze szkołą....


Wyzwanie # 27

Już za chwileczkę, już za momencik...wakacje! ;D

Ale póki co, trzeba poprawić oceny, podpisać obiegówki i...podziękować uprzejmie nauczycielom...
żeby w następnym roku szkolnym łaskawszym okiem spojrzeli, szczególnie na tych trochę migających się w obowiązkach ;))).


Zapraszamy do kolejnej zabawy:
"Pożegnanie ze szkołą".
Niektórzy będą się żegnać tylko na wakacje inni definitywnie...

Pokażcie nam przygotowane dla nauczycieli
i innych pracowników oświaty 
podziękowania i pamiątki na koniec roku szkolnego.

A może ktoś w jakiś szczególnie ciekawy sposób żegna się ze szkołą...? 
Jesteśmy ciekawi waszej interpretacji tematu!



13-06-2017     do    20-07-2017



A oto propozycje naszego Dream Teamu:


Dorota co ma kota

proponuje w ramach podziękowań i pożegnań okołoszkolnych
  skromy ale elegancki  bukiecik dla nauczyciela




Proponuje w ramach podziękowań albumik na miłe wspomnienia :)




Emil

Mediowa kartka okolicznościowa dla profesora/nauczyciela
Zespołu Szkół Samochodowych
na zakończenie semestru
:)


przygotowała czekoladownik - czyli eleganckie opakowanie słodkiego upominku :)





I jeszcze zasady wyzwania:1. Praca musi być nowa, niepublikowana przed datą rozpoczęcia wyzwania.
2. Do udziału w zabawie można zgłosić tylko JEDNĄ pracę.
3. Praca może brać udział w wyzwaniach na innych blogach, maksymalnie trzech.
4. Praca zgłaszana na wyzwanie nie może być pracą stworzoną podczas warsztatów, szkoleń itp.
5. Aby wziąć udział w wyzwaniu należy umieścić podlinkowany banerek wyzwaniowy na swoim blogu lub FB
6. Nie trzeba prowadzić bloga, aby móc zgłosić się do zabawy.
7. Należy wykonać pracę zgodną z tematem wyzwania i zgłosić ją w komentarzu.
8. Zabawa trwa od 13-06-2017r. do 20-07-2017r. do godziny 23:55
9. Wyniki wyzwania  zostaną ogłoszone na blogu około 27-07-2017 r.
Z niecierpliwością i ekscytacją czekamy na wasze prace  :D

Umieszczajcie link do pracy w komentarzu.


Nagrodą w tym wyzwaniu będzie.....
Niespodzianka!


Serdecznie zapraszamy do udziału!

Zespół
I like challenges!







Album komunijny

Witajcie!
Sezon komunijny już prawie na ukończeniu, więc i ja go żegnam ostatnią pracą w tym temacie.
Będzie to album, jaki przygotowałam dla chrześniaka.
Baza i pudełko pochodzą z Eco Scrapbooking.




Po więcej szczegółów zapraszam do mnie :)

 

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Kartka w pudełku

Hej!

Mówiłam, że niebawem zawitam powtórnie?
Nie kłamałam!
Jestem i witam się z Wami gorąco☺

U większości  królują prace komunijne.
Kartki, boxy, kartki w pudełku. 
U mnie dziś również kartka w pudełku z tej właśnie okazji.
Dla Łucji.

Praca wykonana na bazie papierów UHK Gallery.
Z pięknymi liliami z I Am Roses.

Chciałam wykorzystać pudełko z Crafty Moly, mam takie fajne z beermaty, ale, oczywiście, najpierw wykonałam kartkę, a dopiero później....
Hmmm, trzeba powiedzieć, że pudełko ma właśnie jej rozmiar☻
I musiałam na szybko włączyć inwencję twórczą i opakowanie do kartki wykonać własnoręcznie.
Co gapa, to gapa!

A oto moja praca:


 




Dziękuję Wam za uwagę i za komentarze pod poprzednim moim postem.
Od razu milej się pracuje!

Życzę Wam miłego tygodnia,

Art Soul

środa, 31 maja 2017

Wyniki wyzwania #26 - "Bukiet bzów"

Hej! Hej!


Przede wszystkim, dziękujemy za wszystkie przepiękne prace zgłoszone na nasze wyzwanie z bzami!
Nawet nie wiecie jaka to ciężka praca i wielki dylemat aby wybrać spośród zgłoszeń tę najlepszą, 
kiedy wszystkie są takie cudnie dopracowane i wykonane i każda ma  "coś"....
Ale nikt, nie wymyślił jeszcze podium z większą ilościa miejsc... ;)


A więc...
spieszę donieść, że szanowna komisja po wielu godzinach rozmów, sporów, negocjacji i obliczeń stwierdza co następuje:

Wyzwanie " Bukiet bzów"  wygrała bezapelacyjnie i "w cuglach "



Bukiet Honoraty urzekł nas swoją urodą i misternością wykonania.






Mamy też wyróżnienia za kolejne miejsca na podium:

  Gratulujemy     Adzie !
   (urzekł nas twój rower)



"mbabce"



Częstujcie się banerkami.




***

A tymczasem szykujemy dla was kolejne ekscytujące wyzwanie.! ;)
Wystartujemy ok 10 czerwca, Zapraszamy!

Zaglądajcie do nas na  codzienne inspiracje naszego Dream Team-u


wtorek, 30 maja 2017

Box z okazji Komunii Świętej

Hej, hej!
Dawno, oj bardzo dawno mnie u nie było, ale nie zapomniałam o Was.
Tak się złożyło, że miałam "urlopik".
Malutki.
Za to zupełnie zapomniałam, jak się obrabia zdjęcia!
Mam jednak nadzieję, że będzie widać, jaką poczyniłam pracę.

Forma moja ulubiona, z ulubionych papierów.
UHK Gallery, kolekcja zimowa.
Na komunijnej pracy prezentuje się następująco :)





Mam nadzieję, że wszystko dokładnie widać!

Pozdrawiam Was serdecznie i żywię nadzieję na częstsze tutaj wizyty :)

Art Soul

poniedziałek, 29 maja 2017

Imię zobowiązuje....

a nawet jak nie, to takie niesie fajne implikacje ;)
Urodzinowo dla małej "Pszczółki" 



pozdrawiam poniedziałkowo i upalnie
mam nadzieję, że taka pogoda podoba się pszczółkom
i będzie duuużo miodu ;)

środa, 24 maja 2017

Szkatułka z okazji komunii



hej
dziś chciałam Wam pokazać
prezent z okazji komunii w formie szkatułki - oczywiście dla dziewczynki





Aga