Obserwatorzy

czwartek, 25 sierpnia 2016

Ślub w granacie :)

Hej, hej!

Daaaaawno mnie tu nie było, oj bardzo dawno.
Trochę zawirowań i tak się potoczyło.
Ale jestem, wróciłam (zanim mnie zwolnią hahhaha) i mam nadzieję, że wszystkiemu podołam jak trzeba ☻

Moim zwyczajem, przedstawiam Wam exploding boxa.
Niegdyś zrobienie takiej pracy zajmowało mi maksymalnie 4 godziny.
Dziś czasem 4 dni.
No cóż...
Nie można mieć wszystkiego, ale najważniejsze dla mnie, że mogę robić!
To bardzo cieszy.

Jedyna niedogodność, jaka pojawiła się ostatnimi czasy, to taka, że tracę wzrok i cięcie papieru przy użyciu ołówka, linijki i nożyka do tapet, staje się niesamowitym utrudnieniem.
Zwłaszcza na ciemnym papierze, który kocham szalenie, a który stał się moją zmorą. Więcej idzie na zmarnowanie, niż właściwe wykorzystanie.
I muszę koniecznie zanabyć gilotynę lub trymer.
Nie macie jakiegoś sponsora, który zechciałby mnie wesprzeć w w tym temacie?
Ja, w zamian, z sercem na dłoni bym robiła reklamę!

Się rozpisałam!
Ale to tylko dlatego, że za Wami tak strasznie tęskniłam☻






Wykonanie takiego pudełeczka na kasę jest bardzo proste.
Poniżej przedstawiam Wam szkic.


Do tak wykonanego i złożonego pudełeczka najpierw mocujemy tasiemkę, która zamknie nam wieczko.
Następnie wycinamy kwadrat większy o 3 mm, czyli o wymiarach 7,8 cm x 7,8 cm.
Tak, by wieczko nie zapadało nam się do środka, a oparło się na ściankach.
I można już ozdabiać.

Oczywiście można wykonać tradycyjne pudełko, w którym się ściąga wieczko, ale ja osobiście wolę taką niby szkatułkę.

Mam nadzieję, że mój pomysł się Wam spodoba i  kiedyś go wykorzystacie ☻

Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
Art Soul.

środa, 24 sierpnia 2016

Dlaczego miłość

Witajcie, cześć i czołem!

Dlaczego miłość? Zastanawialiście się kiedyś dlaczego kochacie swoją druga połowę ? 
Niby takie proste i logiczne ale kiedy trzeba napisać 365 powodów nie jest w cale tak łatwo i prosto.
Gosia, moja koleżanka własnie miała swoją rocznicę ślubu i z tej okazji chciała dać mężowi coś wyjątkowego. 
Napisała 365 powodów miłości. 
Były tak piękne i osobiste, że kiedy je przepisywałam... poczułam się częścią ich pięknej miłości.
Pudełko delikatnie zmediowałam i ozdobiłam kwiatami, które samodzielnie wykonałam.
Kochani życzę Wam abyście odnaleźli swoją drugą połowę a jeżeli ją macie, dbajcie o te miłość!







Pozdrawiam Was Serdecznie!

Magda


Miodowe LO

Cześć !!!
Dziś mam dla Was moją inspiracje do miodowego wyzwania.

Praca utrzymana w delikatnej perłowej poświacie.
Kwiatki zostały oblane mgiełką, dzięki czemu stanową bardzo spójną całość z tłem.

szczegóły:











wtorek, 23 sierpnia 2016

Nasz wielki dzień

czyli album 
delikatny, pastelowy, z Galerią Papieru - tradycyjnie i papierami Lemoncraft
na dobre zdjęcia zabrakło czasu
ale coś uwieczniłam









pozdrawiam 
Aga
i zapraszam do zabawy w naszym wyzwaniu miodzio

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

warsztatowy album


W tym roku na lipcowych Dolnośląskich Warsztatach Crafotwych pierwszy raz miałam okazję uczestniczyć w warsztatach :) Szczerze żałuję wszystkich innych, które mnie ominęły. Zawsze bałam się, że nie będę w stanie pracować pod presją czasu (bo jednak każdy warsztat ma swój limit czasowy), ale okazało się, że wcale nie jest to takie trudne :)

Pierwsze warsztaty, w których wzięłam udział prowadziła Cynka. Tematem był album na zdjęcia w płóciennej okładce.




Do wykorzystania miałyśmy bardzo szeroki wybór stempli i masek. Do tego pasty strukturalne i tusze - zabawa idealna :D





Gorąco polecam wszystkim, którzy jeszcze nie podjęli tej decyzji. Korzystajcie ze spotkań w Waszych lub sąsiednich miastach. Naprawdę warto czerpać z wiedzy innych i przede wszystkim z tej świetnej atmosfery, która towarzyszy w miejscu gdzie przebywa tak dużo ludzi o wspólnych zainteresowaniach :)

W sobotę wystartowało nasze nowe wyzwanie - "miodzio" - macie już pomysły? :)

niedziela, 21 sierpnia 2016

Jak zwykle

w niedzielę... rozrabiam tu ja!
Dorota co ma kota :-)
Więc pomyślałam, że na tę okoliczność coś chlapnę!

Wzięłam akwarelki, chlapnęłam...
Wzięłam maskę, trzasnęłam
Zrobiłam kwiatka, przykleiłam

i voila! :-)

Polecam zabawę z akwarelkami i maskami. Fajna zabawa.



Myślicie, że to skomplikowane?
Nic podobnego!
Możecie zrobić domowe mgiełki z akwarelek wodnych.( Polecam polskie od Renesans-u - Liquarel, można je kupić już  od 4 zł)
Wystarczą buteleczki z atomizerem ( np po "lizakach w sprayu" do kupienia w spożyczym)
Wlewacie odrobinę farby + woda i mgiełka gotowa.


Pamietajcie, że do akwareli w płynie konieczny jest odpowiedni papier chłonący wodę. Najtańszy Cansona serii Student to koszt ok 9 zł.  Blok techniczny nie da rady!
Mam nadzieję, że się skusicie na zabawę z akwarelami.

Miłej niedzieli!:-)




sobota, 20 sierpnia 2016

wyzwanie #19 MIODZIO....

Witajcie!

Ruszamy dziś z nowym wyzwaniem.
Cieszycie się?
Tym razem postarałyśmy się bardzo i wybrałyśmy dla Was baaaaaaardzo słodki temat ☻
Jest nim MIÓD!


Należy wykonać pracę, która będzie zawierać każdy motyw kojarzący się Wam z miodem.
Plaster, pszczoły, kolor....

  A oto zasady wyzwania:

1. Praca musi być nowa, niepublikowana przed datą rozpoczęcia wyzwania.
2. Do udziału w zabawie można zgłosić tylko JEDNĄ pracę.
3. Praca może brać udział w wyzwaniach na innych blogach, maksymalnie trzech
4. Aby wziąć udział w wyzwaniu należy umieścić podlinkowany banerek wyzwaniowy na swoim blogu lub FB,
5. Nie trzeba prowadzić bloga, aby móc zgłosić się do zabawy.
6. Należy wykonać pracę zgodną z tematem wyzwania i zgłosić ją za pomocą "żabki",
jeżeli żabki nie ma prosimy o zgłoszenia w komentarzach.
7. Zabawa trwa od 20-08-2016 r. do 24-09-2016 r. do godziny 23:55 
(wtedy też automatycznie wyłączy się narzędzie linkujące)
8. Wyniki wyzwania #19 zostaną ogłoszone na blogu 01-10-2016 r.



Sponsorem wyzwania jest tym razem 




która ufundowała nagrodę niespodziankę!

Zobaczcie, jak poradziło sobie nasze DT:

Małgosia


 



 










Jak?
Zainspirowani?
Zapraszamy zatem do zabawy!

Zespół 
I like challenges