Obserwatorzy

sobota, 14 lutego 2015

W prostocie tkwi piękno


Witajcie
To moja pierwsza inspiracja dla Was.
Długo zastanawiałam się, co pokazać w pierwszej kolejności.
Postawiłam na prostotę i elegancję, bo tak naprawdę nie jest łatwo przygotować taką pracę.
Przynajmniej ja mam z tym zawsze problemy.
Przedstawiam Wam więc, troszkę takie nie do końca w moim stylu
 zaproszenia na I Komunię Świętą.







Zaproszenia zostały w całości przygotowane z papieru wizytówkowego. Jedynie kwiatuszki wykonałam z papieru czerpanego Namaste.
 Na koniec zapraszam jeszcze na nasze CANDY  oraz WYZWANIE

Miłego weekendu i wspaniałych WALENTYNEK

MargoLa


8 komentarzy:

  1. piękne, delikatne ciekawy folder /z tym brzegiem/ do wytłaczania

    OdpowiedzUsuń
  2. proste, delikatne i chyba przez to takie urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są Sliczne , taka własnie prostotę z elegancją lubię !

    OdpowiedzUsuń
  4. jak trzeba zaproszenie wysłać pocztą, to taka prostota staje się ogromną zaletą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odwiedziny i za miłe komentarze. Nie każdy lubi takie proste kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja takie uwielbiam i najczęściej robię. :-)
    Tym bardziej mi się takie zaproszenia podobają!

    OdpowiedzUsuń