Obserwatorzy

niedziela, 22 lutego 2015

Pastelowy box usłany kwiatami.


Witajcie.
Moja inspiracja dla Was powinna być wczoraj niestety wypadł mi nagły wyjazd 
i swoją pracę pokazuje dzisiaj.
W zeszłym tygodniu było bardzo skromnie i elegancko. 
Dziś jest moc kwiatów, pastelowych kolorów, a w roli głównej Panna Olivia,  tekturki ze sklepu Paper Passion oraz przepiękna grafika z Digital Janet.
Jest to oczywiście exploding box, bardzo nietypowy bo z dwóch warstw.
Takiego jeszcze nie robiłam, więc to poniekąd mój mały debiut.
Mało tego w środku znajduje się filcowa  filiżanka, a w niej bukiet kwiatów.
Pudełko przygotowałam z myślą o pewnej Pani, która kocha zieleń i kwiaty.










Pod skrzydełkami zewnętrznej warstwy znajduje się "strefa" nieco intymna m.in z życzeniami.



Na dziś to wszystko.
Raz jeszcze przepraszam za ten mały poślizg.
Dobrej nocy
MargoLa

2 komentarze: