Obserwatorzy

sobota, 7 lutego 2015

Sobotnie inspiracje MargoLi

Witajcie
Mam na imię Małgosia, w blogowym świecie jestem znana, a może też i nie znana
 pod pseudonimem MargoLa i jak zapewne się domyślacie będę Was inspirować w soboty.
Prywatnie matka i żona z zawodu pedagog.
Już nawet nie pamiętam kiedy zaczęłam zajmować się cardmakingiem i filcem.
Myślałam nawet, że po powrocie do pracy nie dam rady pogodzić wszystkiego
i będę musiała zrezygnować.
Na szczęście pasja i chęć tworzenia stały się silniejsze.
Robię więc to, co lubię i lubię to, co kocham.
Tak chyba można w skrócie podsumować mój dotychczasowy dorobek.
Staram się by każda praca była inna od poprzedniej, nie lubię się powtarzać, 
ciągle szukam inspiracji i dążę do doskonałości.
Jako, że wręcz uwielbiam tworzyć pudełka na początku pokażę kilka z nich.





W moich pudełeczkach często znajdują się torty.
Oto największy z nich.


Wykonałam również kilka tagów, z których jestem bardzo zadowolona.



Na moim koncie znajduje się masa różnego rodzaju karteczek.
Udało mi się wygrzebać dwie, dawno już przeze mnie zapomniane.



Filc to moja druga pasja.
Ciężko było się zdecydować, co wybrać...





 I na koniec jeszcze kilka projektów szytych na maszynie.

Maskotka mojego syna - ZOCHA


 I rozweselacze na obiektyw aparatu fotograficznego.



Przepraszam, że zarzuciłam Was tyloma zdjęciami, ale naprawdę ciężko 
było mi się zdecydować.
Jak sami widzicie w moich pracach dominują samodzielnie robione przeze mnie kwiaty, warstwy oraz filc.
I takimi właśnie pracami będę Was inspirować.

Pamiętacie o naszym powitalnym candy, zapraszam kto jeszcze się nie zapisał.

Udanego weekendu 
MargoLa

6 komentarzy:

  1. Świetne prace, ale te łowickie laleczki z filcu wymiataja Są rewelacyjne !!
    Zdolna z Ciebie osóbka . Ciekawam bardzo czym nas zainspirujesz .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. heh zawsze lubiłam sobotę ..teraz mam o jeden powód więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Te z filcu, a w szczególności gitara powaliła mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczynki za miłe słowa... Mam nadzieję, że jeszcze nie raz Was zaskoczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne inspiracje,laleczki ludowe i gitara wymiatają .
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń