Obserwatorzy

środa, 11 lutego 2015

magnetycznie



Cześć!
Witam się dziś z Wami moją pierwszą 
(poza powitalną i poza wyzwaniową) inspiracją. 
W związku z tym, że czasami bardzo korci mnie na coś nowego postanowiłam zrobić magnes :)  tak!... najzwyklejszy magnes na lodówkę - rzecz prosta, szybka i praktyczna. 
Myślałam o tym już od dawna ponieważ niestety w mojej kuchni gości lodóweczka w kolorze...uwaga!...czarnym :/ 
Z racji tego, że lubuję się bardziej w jasnych i naturalnych odcieniach 
postanowiłam tą nieszczęsną lodówkę troszkę ożywić :) Magnes, który przedstawię jest pierwszym, który zagościł na mojej lodówce ale z pewnością nie ostatnim. 
Zanim pokażę zdjęcia muszę troszkę usprawiedliwić ich jakoś ;) niestety jaki sprzęt takie efekty, musicie mi to wybaczyć, ale obiecuję poprawę :)

oto i on :) nietypowo ze sznureczkiem, 
który jako prosty dodatek bardzo mi odpowiadał w ostatecznych przymiarkach

pozostając jeszcze ciut w temacie Naszego wyzwania
użyłam koronki, którą zabarwiłam różową farbką

w roli głównej mój kwiat z kaboszonem własnej produkcji 
(jeśli masz ochotę zobaczyć ich więcej zapraszam tutaj )


przedstawiam również w małym skrócie materiały, 
dzięki którym możesz stworzyć podobny magnes
Ja użyłam niewielkiego magnesu o wymiarach 6x4 cm, owalny kawałek papieru, który pomalowałam farbą akrylową w kolorze białym a dokładnie pociapałam paluchami ;) 
 i potuszowałam. 
Użyłam również tekturki aby mój magnes wraz z papierem nie był w całości "przyklejony" do lodówki. Pozostałe elementy to już kwestia Twojej wyobraźni i tego co Ci w duszy gra :)

Lubicie robić magnesy, macie takie w swoich zbiorach? 
bardzo chętnie odwiedzę i zobaczę :) 
zostaw linka w komentarzu koniecznie! :) 
Przypominam o powitalnym Candy! i o Naszym wyzwaniu.
Pozdrawiam, ciaooo ;)

2 komentarze:

  1. ładny magnesik, odgrzebałam taśmę magnetyczną i spróbuję coś zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie :) bardzo proszę się później pochwalić w komentarzu :)

      Usuń