Obserwatorzy

środa, 18 lutego 2015

Słoik inaczej :)



Idąc za tropem Asi i Agnieszki, które przygotowały w poprzednich postach piękne, kolorowe prace postanowiłam po części również zaprezentować coś w intensywnym kolorze.
Na samym starcie naszego bloga pokazałam metamorfozę niedużego zgrabnego słoiczka, w którym trzymam ołówki, pędzle itp. 
Z racji tego, że czułam ogromny niedosyt powstał kolejny, który prezentowałam na swoim fp, aczkolwiek przedstawię go jeszcze raz tutaj ponieważ zainspirowałam się nim do stworzenia tego co dziś przedstawię, oto on..

wczoraj natomiast jako inspirację dla Was 
przygotowałam dwa słoiczki :)
jak widać, dzieje się! 
pierwszy bardziej stonowany, bardzo podobny do tego, 
na którym się wzorowałam
  i drugi jak wspominałam w kolorze :)
muszę przyznać, że od jakiegoś czasu baaaardzo korci mnie na mediowanie, chlapanie, psikanie i wszystko co z tym związane, jestem totalnym laikiem w tym temacie a takie właśnie słoiczki uznałam za świetną bazę do tego, aby wykorzystać gesso, tylko dwa kolory mgiełek i najzwyklejsze farbki w kolorze brązu i różu, 
no i gotowe! :)

To wszystko z mojej strony na dziś, 
mam nadzieję, że troszkę Was natchnęłam 
do nadania zwykłym przedmiotom nowego życia :)
Pozdrawiam cieplutko i pamiętajcie! 
macie jeszcze czas na nasze pierwsze na blogu wyzwanie!

6 komentarzy:

  1. słoiki są cuuuuudne! uwielbiam je oraz styl, w którym Ela znalazła swoje upodobanie i tworzy także swoje piękne, klimatyczne karteluchy <3 a kwiaty spod jej rąk są dla mnie niezastąpione.

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 kawusi już dziś chyba słodzić nie muszę ;) dzięki Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniutkie, ja takich nie potrafię, więc z przyjemnością podglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dość, że praktyczne, to jeszcze cudowna ozdoba na biurko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, nie wiem czy potrafiłabym takie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, podziwiam tym bardziej, że sama też nie umiałabym takich zrobić!

    OdpowiedzUsuń