Obserwatorzy

sobota, 28 lutego 2015

Wiosno, wiosno, wiosno ach to Ty?!


Witajcie.
Czy Wy też tak jak ja tęsknicie za wiosną?!
Ja nie mogę się jej doczekać.
Dlatego też moje prace ostatnio są bardzo kolorowe i pełne energii.
Dziś kolejne pudełeczko.
Mam nadzieję, że za bardzo Was nimi nie zanudzę.
Następnym razem postaram się pokazać coś innego.
Exploding box, który Wam dzisiaj pokażę, wykonałam dla pewnej osoby bardzo "zranionej" życiem, po przejściach, z bagażem niemiłych przeżyć i doświadczeń.
Mam nadzieję, że prezent ten pozwoli jej uwierzyć w siebie i zacząć żyć na nowo.








I część schowanej zawartości ;)



Większość kwiatków robiłam oczywiście sama;)

 Wykorzystane materiały
Grafika z  Digital Janet.

W poniedziałek zapraszam na kolejne inspiracje.
Dobrej nocy.
MargoLa

2 komentarze: