Obserwatorzy

piątek, 6 lutego 2015

Przedstawiam się w piątek :)

Witam serdecznie   :)
Dziękuję dziewczynom za zaproszenie ,cieszę się bardzo,iż mogę wraz z nimi tworzyć od podstaw ten wspaniały blog ,dzielić się pomysłami,inspirować i świetnie bawić.
Na imię mam Agnieszka,jestem mamą,żoną ,niepoprawną romantyczką i marzycielką .Uwielbiam zapach lawendy,letnie wieczory ,morze i poranną kawę.
Papierową przygodę zaczęłam 1,5roku temu ,dziś nie wyobrażam sobie dnia bez scrapowania. Uwielbiam kwiaty, i kolory co będziecie mogli zauważyć w moich pracach,przedstawię kilka z nich.

Kartki z moimi kwiatami







Exploding Boxy, które również bardzo lubię robić ,tu z koszyczkiem kwiatów i taczką pełną kwiatów.




Notesy i notesiki...






Po więcej zapraszam na mój FP  
oraz na bloga, którego prowadzę od niedawna.
Przypominam również o trwającej na naszym blogu ZABAWIE, do udziału w której gorąco zapraszam.

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do wspólnej,miłej zabawy.
Aga C



8 komentarzy:

  1. świetne ukwiecone prace! ja nie potrafię umiescic wiecej niz 5 kwiatów na jednej kartce, wiec tym bardziej podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Agunia Twoje prace są po prostu boskie,jestem maniaczką twoich kwiatów z resztądobrze o tym wiesz hihihihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny :)) miło się czyta takie komentarze !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń