Obserwatorzy

piątek, 13 lutego 2015

Inspiracja na piątek

Dziś mój dzień-piątek,piąteczek :)
Jako dzisiejszą inspirację wykonałam zwyczajną kartkę ,tak w duszy zagrało troszkę pod jutrzejsze walentynki ,troszkę z tęsknoty za wiosną...nudy ale może Wam się spodoba i zainspiruje na dzisiejsze scrapowe popołudnie i wieczór.
Aha i pamiętajcie o trwającym  wyzwaniu,będzie mam bardzo miło jak weźmiecie w nim udział,bo o candy to mam nadzieję nikt nie zapomniał :)

A teraz zerknijcie na moją pracę


Pozdrawiam serdecznie i życzę bardzo scrapowego weekendu :) Aga C



4 komentarze:

  1. Fantastyczna inspiracja :)
    Piękna kolorystyka, tak różna od ostatnio otaczającej nas czerwieni i różu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna kartka i piekne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za każde miłe słowo.:))

    OdpowiedzUsuń