Obserwatorzy

czwartek, 5 lutego 2015

Czwartek ze mną!

Witajcie!

Mam na imię Gosia, w świecie internetowym istnieję jako Art Soul.
Jestem mamą dwóch nastoletnich córek i żoną.
Mieszkam we Wrocławiu.
Tworzenie kartek, exploding boxów i innych rzeczy jest nie tylko moją pasją, ale także
antydepresantem bez recepty!
Pierwsze kartki zrobiłam z moimi dziewczynkami, gdy były jeszcze małe i tak zakiełkowała miłość do twórczego spędzania czasu.
Rozwinęłam swoją pasję, gdy stwierdziłam, że bezczynne leżenie przed telewizorem nie jest moim życiowym powołaniem.
Teraz tworzę w każdej wolnej chwili i mam z tego niesamowitą radość!
Prowadzę bloga , na którym możecie obejrzeć wszystko, co do tej pory udało mi się zrobić.


 Prace, które za chwilę zobaczycie pomogła mi wybrać Ela, dziękuję!

Tworzę głównie kartki:




 

Exploding boxy:




  
Czasem przytrafi się coś innego :)




Mam nadzieję, że nie będziecie się ze mną nudzić :)
A Dziewczynom dziękuję za możliwość wspólnego tworzenia bloga!!!

A tych, którzy dzisiaj odwiedzili nas po raz pierwszy zapraszam do udziały w powitalnym candy!
Szczegóły TUTAJ.

Pozdrawiam,
Art Soul





1 komentarz: