Obserwatorzy

czwartek, 1 października 2015

Tagi na Dzień chłopaka

Witajcie w ten piękny słoneczny dzień ..
Dziś niesamowicie świeci mi słonko w okna..tak mocno że aż promienie dotarły do mojego kącika scrapowego gdzie nie ma okna... a jednak wdarły się przez duży pokój i dotarły aż do mnie.Widząc to pomyślałam że to będzie piękny dzień ,no i się nie pomyliłam..Chwilkę później dostałam meila z mega radosną nowiną,następnie kurier przywiózł mega pake przydasiów.
 W tak pięknie rozpoczęty dzień chodzę z uśmiechem na twarzy i mam nadzieję że nie zniknie do wieczora ;)
no więc...
Pokażę Wam tagi z grafiką od Janet jakie przygotowałam na dzień chłopaka dla kolegów z klasy mojej córci.





Przypominam o trwającym wyzwaniu BINGO

Pozdrawiam Was Serdecznie i przesyłam Wam mega pozytywną energię :)

Meg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz