Obserwatorzy

niedziela, 4 października 2015

live, laugh, love! :)

Dzień dobry kochani :)
Dziś niespodziewanie wita się z Wami Scrapelka. 
Zatęskniło mi się :D 
Dawka moich pomysłów, i inspiracji zazwyczaj przypada na środę, ale dlaczego i dziś nie miałabym Wam zaprezentować tego co przygotowałam :)
Gdzieś tam w którąś środę wspominałam o problemie z powrotem do kartek. Ćwiczę i nie poddaje się ;)  Czasami zaskakuję samą siebie i tak też było tym razem. Przygotowałam uniwersalną karteczkę z kontrastowymi dodatkami i muszę przyznać, że czymś przyciąga ona moją uwagę :) 
a może przyciągnie również Waszą... :) 




Pozdrawiam cieplutko!
pssst! jeszcze do 23:55 macie szansę, aby wziąć udział w naszym wyzwaniu.
Nagroda czeka! :)

Scrapelka





4 komentarze:

  1. świetna kartka! lubię to przesłanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne w swojej prostocie, kolorystyce... przy każdej Twojej pracy mam wrażenie, że nieskomplikowana forma, układ bez większych kombinacji, a także 2-3 kolory sprawiają, że wychodzi piękna, estetyczna praca, zwracająca na siebie uwagę. Dzisiaj się trochę rozpisałam, ale wydaje mi się że Ty też taka jesteś :D a Twoje prace cudnie Cię odzwierciedlają. No to tyle, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania no kto mnie zna lepiej niż Ty ;) rozpisywaczka ze mnie straszna ;) Dziękuję wszystkim za każde słowo. Od niedzieli dopiero dziś tu zajrzałam i aż mi się ogromny usmiech na twarzy pojawił bo jeszcze nigdy aż tylu dobrych słów nie dostałam tutaj :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń