Obserwatorzy

środa, 7 października 2015

Jesienna skrzyneczka

Witajcie :) 
Dziś mała zmiana,pewnie spodziewaliście się  Eli ale będę Ja :D Mam nadzieję że godnie ją zastąpię :)
A więc dziś pokaże Wam skrzyneczkę na drobiazgi w pięknych jesiennych barwach ...
Jak to mówią szewc bez butów chodzi no i ja zapomniałam o imieninach mamy !!! więc szybko wykonałam mały drobiazg który sprawił Mamie ogromna radość.Skrzyneczkę zdobią kwiatki które samodzielnie zrobiłam :)









Pozdrawiam Was cieplutko
Meg

4 komentarze:

  1. Te kwiaty są niesamowite ! Śliczności ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kwiaty są niesamowite ! Śliczności ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę jesienna w klimacie... nostalgiczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty są przepiękne, są robione własnoręcznie ???
    Tak cudowne że kolejny raz tutaj zaglądam i je podziwiam.

    OdpowiedzUsuń