Obserwatorzy

środa, 5 sierpnia 2015

z cyklu "metamorfozy"

Dzień baaardzo dobry! 
Witam się dziś z Wami urlopowo :) kilka dni temu dotarłam do Polski i dziś właśnie wybieram się nad nasze polskie ukochane morze, ale jeszcze zdążyłam przygotować dla Was inspiracje :) 
Dziś metamorfoza słoiczka. Stworzyłam kiedyś kilka takich słoiczków ponieważ to bardzo przyjemna i wdzięczna praca. Przedstawiam więc kolejny, który jest prezentem dla mojej przyjaciółki, zapewne wciśnie w niego jakieś pędzelki lub po prostu długopisy. Słoiczek jest zachowany w klimacie troszkę romantycznym. Wykorzystałam do niego oczywiście własnoręcznie wykonane kwiaty oraz dodałam kilka metalowych elementów.





Po stworzeniu poprzednich takich prac zauważyłam, że ta forma przypadła Wam do gustu, 
oto dowody: słoiczek Anisłoiczek Madzi :) i cieszę się bardzo, że inspiruje Was to. 
Pozdrawiam cieplutko i wyruszam w drogę ;)
Scrap Elka

2 komentarze:

  1. Świetny słoiczek! Wygląda jakbyś wykopała go na plaży, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoik cudo, a najlepszy metalowy element :) z puszki? ;) całość wygląda jak część skarbu wyłowionego z dna morza. Dzięki Tobie stworzę jeszcze niejeden słoik <3

    OdpowiedzUsuń