Obserwatorzy

wtorek, 18 sierpnia 2015

Chrzest Święty Marie Joanny

Hej!
Dzisiaj witam się z Wami ja!
Jest mi niezmiernie miło, tym bardziej, że dawno nie pokazywałam Wam żadnej pracy....
Nie leniłam się, co to to nie!
Mam dla Was exploding box.
I torebeczkę na prezent.

Wykorzystałam papery UHK Gallery.
Jak zapewne zauważyliście, to one najczęściej wykonują za mnie całą robotę :)
Dodatki też sie przydają, nie powiem i w boxie zagościły tekturki Scrapińca, zaś torebkę zdobi napis Crafty Moly.
Moi mali pomocnicy :)
Proszę, nie ucieknijcie za szybko, bo mam dużo zdjęć!







Buciki wykonałam sama, bez użycia jakichkolwiek wykrojników.
Jako ciekawostkę powiem Wam, że ostatnio buciki robiłam ze dwa lata temu...
Jak ten czas szybko leci!


Zapraszam serdecznie na nowe wyzwanie Ślubnie z tekturką.

Życzę miłego wieczoru,
Art Soul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz