Obserwatorzy

wtorek, 11 sierpnia 2015

szaro, ale nie buro ;)

Cześć!
Tym razem nie środowo a wtorkowo inspiruje Was dla odmiany Scrapelka ;) 

Chciałabym przedstawić Wam kolejną pracę, kolejny prezent :) Tym razem rameczka na zdjęcia i to w bardzo prostym stylu. Jak wspomniałam jest to prezent więc starałam się utrzymać prace w kolorystyce zbliżonej do wystroju miejsca, w którym zagości :) Ramka została pokryta gesso i pomalowana zwykłymi, najzwyklejszymi farbkami (w zasadzie to zmieszałam tylko biel i czerń ;) ) Żeby nie było, że w każdej mojej pracy goszczą te same kwiaty...tym razem postanowiłam pobawić się z materiałem i bardzo szybko stworzyłam te trzy "zakładańce"





Prosto i elegancko. Mam nadzieję, że mojej przyjaciółce się spodoba!
Już widzę tam jedno z jej ślubnych zdjęć :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)
ScrapElka

1 komentarz: