Obserwatorzy

niedziela, 30 sierpnia 2015

No to w drogę...

Hej!
Wakacje się co prawda skończyły i raczej mamy czas powrotów niż wyjazdów, ale są tacy, co jeżdżą zawodowo.
I dla jednej z takich osób dedykowane jest pudełko.
Wojtek jest zawodowym kierowcą tira i to miał być obowiązkowy element.
Na szczęście miałam w domu tira ze scrapka.pl, bo inaczej byłoby ze mną krucho :)
Uwierzcie, że znaleźć takiego resoraka jest bardzo trudno (szukałam tydzień)

Wiem, macie dość już moich boxów i obiecuję że przez kilka następnych postów ich nie będziecie oglądać
Ale co ja mam poradzić kiedy bardzo lubię je robić?




 W środku miały znaleźć się osobno życzenia od żony i od dzieci.
I wpadłam na pomysł, żeby nie zajmować dwóch ścianek a zrobić "klapkę"


Przypominam o trwającym wyzwaniu i zachęcam do udziału.

Dziś inspirowała Was  Art Soul :)

1 komentarz: