Obserwatorzy

środa, 18 marca 2015

wiła wianki...

Cześć!
Jak obiecałam ostatnim razem u mnie dziś znów coś nowego :) Oj korci mnie korci na nowości, czeka na mnie mnóstwo przedmiotów do ozdobienia, nowe techniki, których chciałabym spróbować a jak zwykle czego brak?....wiadomo CZASU! myślę, że dla wielu z Was kilka dodatkowych godzin dziennie byłoby na wagę złota, ale do rzeczy!

Przedstawię Wam dziś fajny, prosty element dekoracyjny, tym razem stworzony dla mojej przyjaciółki, Ania mam nadzieje, że tu czasami zaglądasz! :) Jestem pewna, że dla wielu z Was nie jest to żadna nowość, ja po raz pierwszy spróbowałam zrobić...wianek! 
Najzwyklejszy, nie świąteczny wianek, który sprawdzi się na pewno jako ozdoba drzwi, być może zawiśnie gdzieś przy oknie. Wianek jest w neutralnych kolorach więc myślę, że sprawdzi się zarówno w przedpokoju, salonie, jak i kuchni.

Mam nadzieję, że mimo nieciekawych zdjęć będzie Wam się dobrze oglądać. 
Niestety z racji braku profesjonalnego sprzętu od rana biegałam i wyszukiwałam w mieszkaniu takich miejsc, w których udało by się go najlepiej zaprezentować. 
Coś o wykonaniu....
Bazą wianka są gazety! w chwili kiedy narodził się pomysł nie dysponowałam żądną specjalną bazą więc po prostu zwinęłam gazety. Na gazety nałożyłam papier do pakowania w kolorze kraft a następnie użyłam drucika owiniętego cieniutkim papierem w kolorze szarym i sznurka. 
Wszystkie kwiaty, które umieściłam na wianku są oczywiście wykonane ręcznie.
Z racji tego, że nie chciałam, aby wianek był zbyt poważny dorzuciłam kilka zawieszek. 
Ania lubi wszelkiego rodzaju charmsy więc myślę,
że to było trafione ;)
 Oczywiście nie obyło by się bez gaf. 
Jak zauważyliście użyłam troszkę mikrokulek...
po raz pierwszy i chyba ostatni :) 

I na koniec zbliżenie na jeszcze jeden bardzo fajny dodatek jakim jest korkowa gwiazdeczka, 
która jak myślę nadała troszkę "luzu" całej kompozycji.

Chętnie dowiem się i zobaczę jakie macie pomysły na wianki jeśli tylko podlinkujecie swoje prace w komentarzach :)
I mała przypominajka - kolorujecie stemple, używacie grafik? 
Jeśli tak to nasze 2 wyzwanie jest właśnie dla Was, zapraszamy!

Scrapelka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz