Obserwatorzy

poniedziałek, 30 marca 2015

Poniedziałkowa dawka koloru, szarpań, przedarć i perełek :)

Cześć i czołem!
Jak Wam się zapowiada kolejny tydzień? 

Ja spędziłam cudowny weekend w Pradze i pełna energii zasiadam do nowego tygodnia z głową pełną pomysłów :)

A dziś pokażę Wam kartkę w pudełku zrobioną na prośbę koleżanki.
Uwielbiam słyszeć 'Zrób tak, żeby było ładnie, ja Ci w tej kwestii kompletnie ufam' :)

Komplet został zaakceptowany przez Anię, ja też jestem z niego bardzo zadowolona :)

Wykonany w całości z kruczkowego papieru Taniec Kwiatów 01, który idealnie się do ślubnych romantycznych prac nadaje. Ozdobiony min. ręcznie robionymi przeze mnie kwiatami :)

Napis zapożyczony od JoliGG :)






Pozdrawiam ciepło,
Dżoaśka :)

1 komentarz:

  1. "Zrób tak, żeby było ładnie...." - jak ja lubię takie teksty! :-)
    I reklamacji nie przyjmuję, nie żeby jakieś były ;-D

    OdpowiedzUsuń