Obserwatorzy

środa, 11 marca 2015

ślubnie

Cześć!
Dziewczyny pięknie, wiosennie i świątecznie rozpoczęły tydzień a ja dziś troszkę przełamie ten klimat, ale mam nadzieje, że również Wam się spodoba :)
Tydzień temu przedstawiłam prostą wersję zaproszeń ślubnych a dziś idąc za ciosem przedstawiam pierwszą w tym roku karteczkę ślubną i muszę się przyznać nieskromnie - jestem z niej zadowolona :)

znów jednak muszę się troszkę usprawiedliwić - brakuje mi niestety czasu na podszkolenie się w temacie zdjęć i bardzo żałuję, że nie potrafię przekazać Wam tych wszystkich szczegółów tak jakbym chciała...
kompozycja dosyć prosta, ale i bogata
 (przede wszystkim w moje kwiaty) 


jestem bardzo ciekawa Waszej opinii :)

to chyba mój pierwszy tak krótki post, straszna ze mnie gaduła i strasznie duuużo potrafię czasami "naskrobać", ale ostatnio ktoś regularnie podkrada mi przynajmniej 5 godzin dziennie więc na dziś to wszystko :) serdecznie zapraszam na jutrzejszą inspirację Art Soul, ja "widzę się" z Wami za tydzień wraz z nowym pomysłem ;) i przypominam, że właśnie ruszyło kolejne wyzwanie na naszym blogu - bawcie się z Nami :)
ScrapElka

2 komentarze: