Obserwatorzy

poniedziałek, 1 lutego 2016

Gościnna projektantka-Asia

Witajcie!

Dzisiaj przedstawiamy kolejną gościnna projektantkę-Asię.

Poczytajcie i koniecznie zajrzyjcie do Asi Galerii :)



Asia, zakręcona 40, hmm, mama, żona, gospodyni :) dla każdego coś dobrego.
Wszyscy którzy mnie znają wiedzą, że u mnie zawsze jest coś słodkiego i coś nowego innego z decoupagu, filcu itp. Staram się pogodzić wychowywanie moich kochanych dzieci Marta 4 i Szymon 7 lat, prowadzenie domu i moich pasji.
Ktoś kiedyś napisał: „szczęście jest wtedy, gdy – twoje hobby staje się Twoją pracą”. Ja mam swoje szczęście Rodzinę, Dom i Hobby. Jestem samoukiem, zaczynałam od śpiewania, potem zrobiłam pierwszy tort dla mojego synka bo chciałam żeby był inny, nauczyłam się filcowania żeby zrobić dla mojej pociechy zabawki – tylko dlatego że nie można ich było nigdzie kupić a uwielbiał jedną bajkę :) i potem już poszło.
Ciągle szukam nowych pomysłów, zanim jednak coś zrobię czytam, testuję, dopytuję później metoda prób i błędów robię coś że tak powiem „po mojemu”. Nie chcę robić kopii prac innych, dlatego często domalowywuję elementy pracy bo to lubię, na moich słodkościach też maluję i są inne :).

Znajomi śmieją się, że u mnie w grudniu w kalendarzu jest wpis – ozdabianie jajek :) no taka już jestem planowanie z wyprzedzeniem u zakręconej Asi. Prowadzę bloga z przepisami na moje słodkości z większymi lub mniejszymi przerwami – zapraszam http://asiszalenstwaipasje.blogspot.com/ 
na FB stona z moimi pracami https://www.facebook.com/wmiedzyczasieasi








Dziękujemy Asiu, że zechciałaś poświęcić nam chwilę!

Pozdrawiam, 
Craft Meg

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za zaproszenie i zainteresowanie moimi pracami :), pozdrawiam Was bardzo twórczo i gorąco :)

    OdpowiedzUsuń