Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lutego 2016

Gościnna projektatnka - Jola


witajcie 
dziś przedstawiamy kolejną gościnną projektantkę Jolę 
zapraszam do lektury i poznania jej twórczości


Dzień dobry,

mam na imię Jola i prowadzę bloga Moje Zacisze.
Bardzo dziękuję Adze - Aga moje ja za zaproszenie i możliwość zaprezentowania swoich prac na blogu I like challenges.
Jak większość scraperek jestem żoną, matką i kociarą. Swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam tak naprawdę już we wczesnej młodości, ale dopiero trzy lata temu, poszukując pomysłu na kartki świąteczne, trafiłam w internecie na blogi scrapbookingowe i przepadłam z kretesem.
Zauroczyły mnie przepiękne, ręcznie robione kartki i tak mi zostało do dzisiaj. Tworzenie sprawia mi wiele radości, daje możliwość relaksu i oderwania od trudów dnia.
Chociaż udało mi się stworzyć już trochę kartek, ciągle się jeszcze uczę, poznaję nowe techniki i formy. Uwielbiam pastelowe, romantyczne prace z dużą ilością kwiatów i perełek. Lubię też koronki, kokardki i tiul. Taka ze mnie trochę marzycielka z głową w chmurach.
Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam kartkę gratulacyjną, na której oczywiście nie mogło zabraknąć tego, co lubię najbardziej.



a oto inne pracy Joli









Joli życzymy dalszych sukcesów i nieustającej weny :)
a Was
 zapraszam do zabawy w naszym kolejnym wyzwaniu

Aga

5 komentarzy:

  1. Jola tworzy piękne i dopracowane kartki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię oglądać karteczki Joli, a szczególnie właśnie te kwiatowo-koronkowo-pastelowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam Jej kolory....i kwiaty naturalnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. super ...a te kwiaty obłed

    OdpowiedzUsuń