Obserwatorzy

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Gościnna projektantka - Weronika

Witajcie w kolejny poniedziałek z gościnną projektantką :)

Dzisiaj przedstawię Wam Weronikę. To świetna, skromna i bardzo utalentowana dziewczyna.





Weronika pisze o sobie tak:

Cześć ! Jest mi niezmiernie miło gościć na blogu I like challenges. Bardzo cieszę się z zaproszenia, które otrzymałam od Kasi, choć nie powiem - wahałam się, chyba ze strachu :) Mam na imię Weronika i jestem mamą dwóch wspaniałych chłopców. Swoją twórczą przygodę zaczęłam 2 lata temu. W chwilach wolnych odpoczywam przy pięknych papierach i dodatkach. Uwielbiam wykorzystywać w swoich pracach kwiatki, perełki, koronki i tiule ♡. Chciałam podzielić się z Wami moją pasją, dzięki której nie zwariowałam siedząc w domu z dziećmi. Jest ona taką małą odskocznią od codziennego życia, chwilą tylko dla mnie ♡. Korzystając z okazji bycia Gościnną Projektantką przygotowałam kartkę urodzinową z użyciem moich ulubionych materiałów - bardzo kobiecą :) 


 A to kilka pozostałych prac, które wyszły spod zdolnych rączek Weroniki:





Więcej prac naszej zdolnej projektantki możecie zobaczyć tutaj

W imieniu całego zespołu bardzo dziękujemy Weronice za gościnę na naszym blogu :)

Buźka
Kasik 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz