Obserwatorzy

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Gościnna projektantka - Marzena

Witajcie kochani :)

W ramach gościnnych inspiracji, chciałam przedstawić Wam kolejną utalentowaną dziewczynę - Marzenkę. 
Jest bardzo skromną i pełną optymizmu osóbką.
Prowadzi stronę na Facebooku - Szuflada Marzeny - na którą serdecznie Was zapraszam:)


Zobaczcie co Marzena napisała o sobie:

Witam wszystkich bardzo serdecznie. 
Nazywam się Marzena i dziś goszczę na blogu I Like Challenges dzięki zaproszeniu Kasi. Moja pierwsza reakcja na Jej propozycję była dosłowna: z czym do ludzi Kochana! Ale zgodnie z powiedzeniem: raz kozie śmierć oto jestem. Moja przygoda z kartkowaniem zaczęła się ok 7 lat temu… I trwa do dziś.. Mimo tego czasu nie jestem jakąś super ekstra „kartkotwórczynią” a zaryzykowałabym stwierdzenie ze dostateczną. Nie posiadam maszynki, wykrojników, tuszy.. Ba! Nawet nie posiadam jasnego i jedynego stylu w jakim wykonuję kartki.. Jedyną rzeczą jaką mam to mega niesamowita frajda, która towarzyszy mi podczas ich tworzenia ( i to przecież tak naprawdę o to w tym wszystkim chodzi, prawda?). Dodatkowo jest to dla mnie forma terapii. Zapomnienie, odreagowanie czy oderwanie się od rzeczywistości.. Dlatego często siadam do stołu i po prostu robię.. Zawsze byłam lekko ukierunkowana rękodzielniczo i ponoć jakiś zamysł twórczy posiadam . Lubiłam malować, rysować… Wykonuję ozdoby na święta czy kompozycje na groby bliskich… Jednak kartki i praca z papierem jest najlepszym dla mnie i najprzyjemniejszym” związkiem”… 7lat mojej kartkowej terapii związanej jest z wydarzeniem jakie miało miejsce w roku 2008. Zostałam Mamą Hanki Skakanki, która w związku z ciężkim startem w Swoje życie- cierpi na mózgowe porażenie dziecięce. Więc do godz. 21 mama na pełnym etacie a po 21 siadam i odpoczywam przy kartkach.


Pozwoliłam sobie na tą małą prywatę ponieważ chciałam podziękować Naszej Kasi za Jej pomoc przy gromadzeniu prac na kiermasze dla Hani oraz przy zbiórce plastikowych zakrętek.. Dzieli nas zaledwie 20km niestety nie jest nam dane się spotkać. Stad dziękuję tak jak umiem.. Skromną kartką, którą wykonałam na dzisiejszą zabawę, mając na uwadze zamiłowanie Kasi do pastelowych kolorów 






Zapraszam serdecznie do obejrzenia moich przykładowych prac i proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam serdecznie wszystkich i życzę samych radości i zdrówka oraz twórczych chwil.

Kartka z pudełkiem i przywieszką:



Kartki:





Ja ze swojej strony bardzo dziękuję za cudowną karteczkę, a w imieniu całego zespołu I like challenges dziękuję za gościnę na naszym blogu.

Pozdrawiam i buźka.
Kasik

2 komentarze:

  1. Cudne prace ! :) Widać w nich miłość i pasję, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace ! :) Widać w nich miłość i pasję, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń