Obserwatorzy

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Gościnna projektantka - Ania

Witajcie :)
Czas na występ kolejnej gościnnej projektantki :) Dziś na naszym blogu zaprezentuje się wam Ania Wójcik - dziewczyna o niebanalnym talencie.

 
Zanim zobaczycie jej prace, przeczytajcie, co Ania napisała o sobie:

Witajcie! 
Bardzo się cieszę, że mogę dziś gościć na blogu I like challenges jako Gościnna Projektantka – to dla mnie ogromna przyjemność. Mam na imię Anka. Rękodziełem zajmuje się od 2,5 roku i mniej więcej od tego czasu prowadzę stronkę na fb "W papierowym świecie". Swoją przygodę zaczęłam od szycia filcowych breloczków i robienia bransoletek. Niestety ta miłość szybko zgasła na rzecz cudnych papierów, tekturek i dodatków. W moim skromnym asortymencie pracowym znajdują się zarówno kartki jak i albumy, boxy, lo, ale i blejtramy oraz rzeczy wykonane z drewna. Styl moich prac nie określił się jednoznacznie ale łatwo można zauważyć, że lubię tuszowanie, kosteczki i wszelkie odcienie brązu:) 
Na okazję dzisiejszej wizyty na blogu stworzyłam zimowe lo. Myślę, że kolorystycznie wpisało się w mroźny klimat za oknem i wspomnienie świątecznych pierników, które jeszcze niedawno czuć było w niemal każdym domu.




A to kilka wcześniejszych prac Ani:









W imieniu całego zespołu dziękuję Ani za gościnny występ na naszym blogu i pokazanie swoich niepowtarzalnych prac:)

Już za tydzień poznacie kolejną zdolną dziewczynę:)
A tymczasem buźka i do następnego razu - Kasik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz