Obserwatorzy

czwartek, 25 stycznia 2018

Kolejna "Świeżynka" ☻

Hej,hej!

Cieszycie się, że dziś poznacie kolejną osobę, która zasiliła nasze szeregi?
My bardzo chcemy Ją Wam przedstawić!

Hania może nie jest typową Świeżynką, ale jest niesamowicie zdolną osobą.
Taka nasza Pudełkowa Panienka☺

Oto Ona



Poznajmy bliżej naszą nową projektantkę:

Witajcie! 
O mnie….. jak to trudno powiedzieć. 
Natłok myśli i słów, które trudno sformułować w kilka sensownych zdań. 
Dusza “artysty” chyba od zawsze we mnie drzemała. 
Niestety nigdy nie doczekała się kierunkowego wykształcenia (pewnie urodziłam się w złym czasie, teraz miałabym pod tym względem łatwiej, ale nie narzekam). 
Obecnie moje scrapowe zainteresowania koncentrują się wokół pudełek. 
Oprócz kartonażu specjalizuję się w exploding box’ach, book box’ach a ostatnio także shadow box’ach.
 Moje prace rzadko kiedy są statyczne, najczęściej opowiadają jakąś historię związaną z osobą, dla której są przeznaczone. Takie spersonalizowane prace najbardziej lubię i do nich najczęściej samodzielnie przygotowuję potrzebne elementy. 
Osoby, które je znają uważają, że moja wyobraźnia nie zna granic. 
Czy to jest stwierdzenie prawdziwe? Mam nadzieję, że wyrobicie sobie własną opinię w trakcie śledzenia prac jakie będę pokazywała tutaj na blogu w ramach DT. 
Cieszę się, że dołączyłam do tego grona.

I kilka prac Hani:











Hani poczynania można śledzić na bieżąco na Jej blogu :)

Dziękujemy, że do nas dołączyłaś!



Zespól
I likechallenges

2 komentarze:

  1. Haniu, witaj! Bardzo się cieszę, że z nami jesteś! Ja znam już Twoje cudowne boxy, teraz pozna je więcej osób 😊

    OdpowiedzUsuń