Obserwatorzy

piątek, 26 stycznia 2018

I kolejna nowa projektantka!

Witajcie!

W  ten piątkowy dzień, zapraszamy na bloga, gdzie poznacie ostatnią nową projektantkę.
Zdolna i fajna, mamy nadzieję, że wniesie "powiew świeżości"☻

Marcelina jest fanką kartek i albumów.
Ma swojego fp, którego można śledzić TUTAJ




Hej!
Mam na imię Marcelina.
W lipcu 2015 roku,szukając albumu na zdjęcia dla swojej córeczki, 
wpadłam na scrapbooking i przepadłam!
Od tamtej chwili scrapowanie stało się moją pasją.
Najbardziej lubię tworzyć prace dziecięce, albumy, kartki, a ostatnio zaproszenia.

Uwielbiam pastelowe kolory, motywy kropek, gwiazdek i chmurek.
Kocham papier craftowy, brązowy sznurek i kosteczki 3D.
Uzależniona jestem od kupowania nowych wykrojników i innych przydasi.
Wciąż się uczę, poznaję nowe techniki i formy. Lubię uczyć się od najlepszych i mam nadzieje, że kiedyś będę w ich gronie. Ostatnio najlepiej się czuję w klimatach clean & simple. Moim marzeniem jest mieć własny scraproom z prawdziwego zdarzenia i więcej czasu na realizacje wszystkich swoich pomysłów.
Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą dwóch wspaniałych córeczek Kornelki i Lilianki.
Bardzo mi miło za zaproszenie mnie do teamu, mam nadzieję, że to będzie super doświadczenie.








I jak? 
Zainspirowani?


Jeśli tak, to bardzo nas to cieszy, gdyż w niedzielę....rusza nowe wyzwanie!
Będą nagrody!
Zapraszamy serdecznie☻

Zespół
I like challenges

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz