Obserwatorzy

wtorek, 29 sierpnia 2017

Poznajmy Madzię

Dziś kolejna dawka niespodzianek ;) 
Do naszego grona dołączyła także Madzia Rędzikowska!

Zobaczcie co Madzia mówi o sobie :)

Ogromnie się cieszę, że mogę dołączyć do tak wspaniałego i kreatywnego zespołu :)  
Mam na imię Magda. Pochodzę z Dolnego Śląska, obecnie mieszkam w Wielkopolsce. Na co dzień pracuję jako nauczyciel w szkole specjalnej. W wolnych chwilach bardzo lubię tworzyć  kartki, albumy, exploding boxy. Jest to taka moja odskocznia od codzienności, relaks i fantastyczne hobby :)
Uwielbiam pastelowe kolory, kocham papiery, kwiaty, wszelkie ozdoby i tekturki :)
Jakiś czas temu pokochałam także zabawę mediami. Bardzo wciągnęło mnie alterowanie przedmiotów codziennego użytku, nadawanie im "drugiego życia".
Moje prace można znaleźć na fanpage’u na Facebook
Mam nadzieję, że uda mi się choć trochę Was zainspirować :) :) 
Pozdrawiam


Oto piękne prace Madzi








Pozdrawiamy Serdecznie

zespół I like challenges


8 komentarzy: