Obserwatorzy

środa, 30 sierpnia 2017

Poznajmy Anię

Hej, hej!
to już przedostatnia niespodzianka ;)
Kolejna utalentowana dusza artystyczna w naszym zespole.

Ania Soprano

Tak Ania mówi o sobie:

Nazywam się Ania i mieszkam w Paryżu, we Francji. 
Specjalizuję się w rysunku i kolorowaniu markerami alkoholowymi, ale też bardzo lubię tworzyć kwiatki z papieru i z foamiranu, oraz obiekty 3D z papieru i tekturek.
Poza rękodziełem, moją największą pasją jest muzyka: gram na pianinie, skrzypcach oraz śpiewam utwory liryczne (sopran legere, liryczny). 
Przez wiele lat tworzyłam biżuterię z kryształów Swarovskiego oraz srebra, jeszcze zanim zajęłam się tworzeniem prac z papieru.
Z zamiłowania zajmuję się także tworzeniem kosmetyków naturalnych oraz aromaterapią.
Moje prace znajdziecie na blogu:


Oto piękne prace Ani:









Pozdrawiamy Serdecznie
Zespół I like challenges

4 komentarze: