Obserwatorzy

środa, 1 kwietnia 2015

komunijnie

Cześć!

Długo się zastanawiałam co Wam dziś zaprezentować, jak Was zainspirować. Nie da się ukryć, że u większości z Was tak jak również w zeszłym tygodniu u nas gościła wiosna i świąteczne dekoracje.
Ja muszę się przyznać nie zrobiłam ani jednej kartki świątecznej...bardzo ubolewam ponieważ w głowie miałam pełną listę obdarowanych...bliskich, znajomych, koleżankę a może i koleżanki scraperki, no cóż... inne obowiązki wzięły górę.

Chciałam Wam dziś zaprezentować zaproszenia komunijne. Przyznam się szczerze, że nie przepadam za dokładnym odtwarzaniem formy więc są to sporadyczne sytuacje, kiedy już decyduję się na zaproszenia jakiekolwiek. Mimo, że było ich tylko 7 robota niestety "nie szła jak po maśle". Miałam w planie prosty, skromny projekt, ale z pewnością wiece jak bywa :) wszystko może się zmienić nie do poznania zwłaszcza, że doszło kilka pracochłonnych elementów.
Zdecydowałam się na kolory jasne, łososiowe, nawiązujące do grafiki od Janet

żeby ozdobić troszkę hostię postanowiłam od spodu przykleić listki o wymiarze 1,5 cm 
tak tak.. :) kleiłam każdego osobno
 wszystkie kwiaty, dokładnie 42 sztuki oczywiście zrobiłam sama :)

To była moja przedświąteczna choć wcale nie świąteczna inspiracja ;)
Teraz przyszedł czas kiedy nareszcie mogę się spakować na świąteczny tydzień w Polsce a podczas podróży będę się zastanawiać czym Was przywitać w następnym tygodniu, już po świętach.
Pozdrawiam Was pracusie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz