Obserwatorzy

niedziela, 21 sierpnia 2016

Jak zwykle

w niedzielę... rozrabiam tu ja!
Dorota co ma kota :-)
Więc pomyślałam, że na tę okoliczność coś chlapnę!

Wzięłam akwarelki, chlapnęłam...
Wzięłam maskę, trzasnęłam
Zrobiłam kwiatka, przykleiłam

i voila! :-)

Polecam zabawę z akwarelkami i maskami. Fajna zabawa.



Myślicie, że to skomplikowane?
Nic podobnego!
Możecie zrobić domowe mgiełki z akwarelek wodnych.( Polecam polskie od Renesans-u - Liquarel, można je kupić już  od 4 zł)
Wystarczą buteleczki z atomizerem ( np po "lizakach w sprayu" do kupienia w spożyczym)
Wlewacie odrobinę farby + woda i mgiełka gotowa.


Pamietajcie, że do akwareli w płynie konieczny jest odpowiedni papier chłonący wodę. Najtańszy Cansona serii Student to koszt ok 9 zł.  Blok techniczny nie da rady!
Mam nadzieję, że się skusicie na zabawę z akwarelami.

Miłej niedzieli!:-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz