Obserwatorzy

poniedziałek, 9 maja 2016

Marny wpis - czyli Puch się wita

Cześć!
Z ogromną radością i entuzjazmem witam się z Wami jako nowy nabytek challengowego DT! Ci z Was, którzy regularnie czytują bloga mieli okazję mnie już trochę poznać podczas gościnnego wpisu w marcu.





Na imię mam Kasia, ale w scrapowym świecie funkcjonuję pod pseudonimem Puch Marny. Moja miłość do papieru zaczęła kiełkować w 2012 roku, ale tak naprawdę nabrała rozpędu rok temu – pierwszy raz wzięłam udział w Dolnośląskich Warsztatach Craftowych, poznałam kilka wyjątkowych osób i poczułam wiatr w żaglach : ) od tamtej pory moje prace stale się zmieniają. Poszukuję, próbuję, poznaję i testuję – wierzę, że teraz nauczę się jeszcze więcej : )
Moje najnowsze wariacje z tematu „media wszelakie” mogliście zobaczyć wśród inspiracji na nasze aktualne wyzwanie (a czy Ty zgłosiłaś/eś już swoją pracę? Hę??).

Jest to mój pierwszy design team. Czuję, że będzie to dla mnie naprawdę duże wyzwanie, ale podejmuje je z wielką przyjemnością. Mam nadzieję, że uda mi się dostarczyć Wam chociaż trochę pozytywnych doznań estetycznych : )

Jeżeli jesteście ciekawi co udało mi się tworzyć do tej pory
to zapraszam Was na

Kilka zdjęć moich prac zamieszczam poniżej. Mam nadzieję, że przybliżą Wam nieco moją osobę : )









Życzę Wam twórczego i produktywnego tygodnia! : )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz