Obserwatorzy

czwartek, 12 maja 2016

Gościnna projektantka Scraponetka

hej 
dziś zapraszamy do poznania kolejnej pozytywnie zakręconej dziewczyny - Anety


oto co napisała o sobie

"Witam wszystkich 
Mam na imię Aneta, ale w świecie scrapbookingu funkcjonuję jako Scraponetka :)
Jest mi niezmiernie miło móc zaprezentować swoje prace na łamach bloga I like challenges.
Swoją przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam ok. 4 lata temu (sama nie mogę uwierzyć, że minęło
już tyle czasu!), kiedy będąc w ciąży, natknęłam się na piękne scrapowe albumy ciążowe. Szybko stały
się one moją inspiracją do stworzenia własnego, upamiętniającego ten piękny czas :) Takim
sposobem zaczęłam „wsiąkać” w świat rękodzieła i poszerzać swoje umiejętności w tym zakresie :)
Obecnie mój wolny czas wypełnia nie tylko scrapbooking, ale i szycie :) I tu znów inspiracją oraz zapalnikiem do spróbowania czegoś nowego, stał się mój synek :) 
Jeśli mielibyście ochotę zajrzeć do mojego „scrapowo – szyciowego światka”, zapraszam na
Dziękuję za zaproszenie :)

https://www.facebook.com/Scraponetka-Handmade- 1511908485784183/
Pozdrawiam serdecznie! "







dziękujemy, że zechciałaś u nas gościć !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz