Obserwatorzy

niedziela, 3 kwietnia 2016

Wyzwanie #15

Witajcie!
czas na przedstawienie tematu nowego wyzwania


Tym razem tematem wyzwania jest
KORONKA - w dowolnej postaci
a dlaczego ?
dlatego że sponsorem naszego wyzwania są

http://www.filigranki.pl/


 Które ufundowały  nagrodę
20% zniżki na produkty marki FILIGRANKI

a Filigranki kojarzą nam się z czymś delikatnym i subtelnym, właśnie jak koronka :)


A oto zasady wyzwania:
1. Praca musi być nowa, niepublikowana przed datą rozpoczęcia wyzwania.
2. Do udziału w zabawie można zgłosić tylko JEDNĄ pracę.
3. Praca może brać udział w wyzwaniach na innych blogach, maksymalnie trzech
4. Aby wziąć udział w wyzwaniu należy umieścić banerek wyzwaniowy na swoim blogu lub FB,
5. Nie trzeba prowadzić bloga, aby móc zgłosić się do zabawy.
6. Należy wykonać pracę zgodną z tematem wyzwania i zgłosić ją za pomocą "żabki",
jeżeli żabki nie ma prosimy o zgłoszenia w komentarzach.
7. Zabawa trwa od 03-04-2016 r. do 24-04-2016 r. do godziny 23:55 (wtedy też automatycznie wyłączy się narzędzie linkujące)
8. Wyniki wyzwania #15 zostaną ogłoszone na blogu 01-05-2016 r.
 Zapraszam do obejrzenia inspiracji naszego DT


Aga moje ja
wykorzystałam papiery z kolekcji Nostalgia





Małgosia z Papierowych fantazji...



Do wykonania pracy wykorzystałam między innymi materiały i narzędzia z Filigranek:


http://www.filigranki.pl/narzedzia/1542-kosteczki-dystansowe-3d-1mm-400-szt.html
Miłej zabawy!

artyGoni


 Użyłam następujących FILIGRANKOWYCH papierów:

http://www.filigranki.pl/papiery/1810-nostalgia-01.html

Craft Meg




Zapraszamy do zabawy!
Zespół
I like challenges :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz