Obserwatorzy

piątek, 1 kwietnia 2016

Nowa projektantka!

Hej, hej!

Dzisiaj przedstawiamy naszą nową projektantkę.
I nie jest to żaden primaaprilisowy żart.

Ostatnio nieco się ociągałyśmy, ale mamy nadzieję, że teraz wszystko już będzie dobrze!

Naszą nową projektantką jest Gosia Pawlik.




Oto co Gosia pisze o sobie;

Hej! 
Jestem Małgosia-młodziutka scraperka ( duchem bardziej niż ciałem).
Od zawsze uwielbiałam machać nożyczkami, pomiędzy których ostrzami były różnokolorowe papiery.
Wszystkie swoje myśli natychmiast przenosiłam na papier, jednak w troszkę inny sposób, niż pisarze.
Od roku moją wielką miłością jest Bog Shot.
Dzięki mojej przyjaciółce Małgosi, zaczęłam scrapować.
Ponieważ dla niej nie ma rzeczy niemożliwych, zdobyła pierwszy sprzęt i dzieląc się nim ze mną, więc scrapować zaczynałyśmy wspólnie.
Każdy jeden wykrojnik kupiony na początku był wspólny.
Bez niej chyba nie porwałabym się sama na inwestowanie w kosztowne przydaśki.
Dzięki Gonia!
Cały wolny czas poświęcam na siedzenie w swojej mini pracowni.
Uwielbiam bawić się kolorami i w większości moich prac nie może zabraknąć "habazi"- jak mówią moje córki.
Zaczynałam od kartek okolicznościowych, poprzez boxy, albumy, magnesy na lodówkę a także bombki i choinki bożonarodzeniowe.
Ostatnio całkowicie oddałam się świątecznym jajkom.
Była to miłość od pierwszego maźnięcia pędzlem po styropianie.
Obecnie gniotę własne kwiatuszki i stale wymyślam coś nowego.
Zapraszam na mój fp na Facebook'u- Papierowe fantazje na różne okazje, gdzie można zobaczyć moje postępy od początków, aż do dnia dzisiejszego.
Umieszczam tam każdą moją pracę i traktuję to, jak nowoczesnego rodzaju pamiętnik.
Dziś pokażę Wam kilka moich prac, a po resztę zapraszam na fanpage.
Pozdrawiam Was-Małgosia z Papierowych fantazji.

A oto kilka prac Małgosi:








Serdecznie witamy Małgosię na pokładzie i zapraszamy na Jej inspiracje!

Zespół 
I like challenges

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz