Obserwatorzy

środa, 26 sierpnia 2015

tagowa zawiecha :)

Cześć!
Wracam do Was po polskim urlopie z nową inspiracją, tradycyjnie jak na mnie przystało mam coś nowego ;) Nic nadzwyczajnego aczkolwiek jak do tej pory to dopiero moja druga taka praca. Tag! prosta, fajna, ciekawa i bardzo praktyczna forma, która chyba będzie się pojawiać u mnie częściej ponieważ mam na takie tagi już kilka pomysłów :) Tag, który dziś przedstawiam z pewnością wykorzystam jako dodatek do prezentu a obdarowana z pewnością gdzieś go wyeksponuje (już ja o to zadbam :D ) Wyeksponuje? tak! ponieważ uważam, że taka forma może być nie tylko dodatkiem właśnie do prezentu, ale również fajną kolorową zawieszką i ozdobą dziecięcego pokoiku w tym przypadku. Okno, łóżeczko, mebelki... to niektóre z miejsc, gdzie można taka tagową zawieszkę umieścić.

Postanowiłam, że mój tag nie będzie taki tradycyjny prostokątny i stworzyłam go z papierowych kółek wyciętych dziurkaczem o średnicy 7 cm. 
Skorzystałam z:
- cudownej kolekcji Białych Kruczków 
- papierów My Minds Eye Charmed 
dostępnych np. w sklepiku Essy-Floresy
- urocza tekturka to Miś Tola z Crafty Moly

a teraz gwóźdź programu ;) czyli mój tag!




Pozdrawiam Was cieplutko!
i jednocześnie zapraszam do wyzwania, które jeszcze do 6 września trwa na naszym blogu i w którym czekają wspaniałe nagrody!
ScrapElka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz