Obserwatorzy

sobota, 25 kwietnia 2015

Zaproszenia komunijne


Witajcie.
Pogoda nas zaczęła rozpieszczać.
Mija już tydzień, jak nic nowego nie stworzyłam.
Jakoś tak wena mnie opuściła chyba, a może dopadło przesilenie wiosenne?!
Dobrze już nie marudzę więcej.
Dziś pokarzę Wam zaproszenia komunijne, których jeszcze nie pokazywałam.
Zupełnie o nich zapomniałam.






Zaproszenia wykonałam ze starej kolekcji Mushrooms - Lycopedron UHK Gallery.
Papiery te są delikatne i idealnie prezentują się na tego typu pracach.
 
 Na koniec zapraszam Was jeszcze na nasze #3 wyzwanie BINGO,  którego sponsorem są BIAŁE KRUCZKI

Dobrej nocy
MargoLa


2 komentarze:

  1. Świetne - delikatne i eleganckie zaproszenia. Świetna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie takie miały być w zamierzeniu ;) Pozdrawiam

      Usuń