Obserwatorzy

środa, 22 kwietnia 2015

dla dziewczynki i dla chłopca :)

Cześć!

Dziś inspiruję Ja - ScrapElka ;) i dziś u mnie wyjątkowo krótko, zwięźle i na temat :)
Zbliża się maj a więc miesiąc komunijny. Czas najwyższy pomyśleć o pamiątkach, kartkach...
Mam dziś dla Was komunijne wersje karteczek, dla dziewczynki i dla chłopca. Tak jak w poniedziałkowej inspiracji Dżoaśki dwie kartki - dwa zdjęcia, tak dziś również u mnie :)

W karteczkach komunijnych (ale i nie tylko) u mnie zawsze świetnie sprawdzają się grafiki Janet
Dla dziewczynki grafika z delikatnymi łososiowymi kwiatkami przy hostii, do których również w tym samym kolorze zrobiłam swoje kwiatuszki :)

Do karteczki chłopięcej użyłam również grafiki hostii, która jak myślę bardzo fajnie zgrała się kolorystycznie z prostym dodatkiem jakim jest wstążka.

Zachęcam Was bardzo gorąco do wzięcia udziału w naszym 3 wyzwaniu, w którym bawimy się w BINGO! Nagroda jest cudowna!!! :) 
i na koniec troszkę prywaty ;) na swoim fp ogłosiłam Candy- również serdecznie zapraszam!
Pozdrawiam wszystkie twórcze duszyczki :)
ScrapElka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz