Obserwatorzy

sobota, 15 grudnia 2018

Coraz bliżej święta ;)

Witajcie
 W tym roku zrobiłam bardzo mało kartek świątecznych, ale za to powstało kilka ozdób. Dziś chcę zaprezentować bardzo prosty, trochę niebanalny? wianek z resztek materiałów, na które jakoś wcześniej nie miałam pomysłu.
Szarości rozjaśniłam za pomocą białych koronek i malutkich mieniących się kulek.
Do tego dodałam drewniane ozdoby: renifera i choinkę,
a całość lekko "ośnieżyłam" za pomocą gesso.
 
 
 
Tu się załapał bałwan ze skarpetki i powiem Wam, że w ostatnim czasie powstało ok.30 takich bałwanków, które powędrowały na szkolne kiermasze ;)
 
 
A tu mój dzielny pomocnik, który nie tylko chętnie pomaga, ale i tak samo chętnie pozuje do zdjęć ;)
 
 
 
Pozdrawiam przedświątecznie ;)
 
https://www.facebook.com/Handmade-by-MR-827381620637137/
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz