Obserwatorzy

sobota, 23 czerwca 2018

Podziękowanie dla nauczycielki

Witam Was serdecznie i zapraszam na moją dzisiejszą inspirację.
Swego czasu zobaczyłam na FB kartkę torebkę, która była wykończona cudnym wykrojnikiem. Pierwszy raz pod wpływem impulsu kupiłam sobie dwa tego typu wykrojniki. Korzystałam już z nich podczas robienia kartek. Torebkę jednak zrobiłam po raz pierwszy. Torebka powstała jako  podziękowanie dla nauczycielki z którą klasa się żegnała. Ta forma wydała mi się najlepsza, gdy usłyszałam, że kartka ma zawierać imiona wszystkich dzieci. Moim zdaniem wyszła świetnie, potwierdziła to zamawiająca, która kartkę pochwaliła się koleżance no iiiiiiiiiii robiłam kolejną. Która ładniejsza? tą ocenę zostawiam Wam. Zapraszam do oglądania zdjęć. Pierwsza torebka przyozdobiona zielonymi tiulowymi kwiatkami i i brązowymi chwościkami.








Pozdrawiam serdecznie - Hania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz