Obserwatorzy

piątek, 23 marca 2018

Przypominajka


Witajcie Kochani!

Moja dzisiejsza praca jest "przypominajką",
o trwającym na naszym blogu wyzwaniu "z piórkiem".
Zasady, które trzeba spełnić, aby wziąć udział w zabawie są proste!
Jak sam tytuł mówi, należy użyć w swojej pracy elementu, symbolu piórka
i zgłosić swoją pracę w dedykowanym do tego linku, który mieści się o TUTAJ :)

Początkowo miałam wykonać zupełnie inny projekt,
ale jak to ze mną bywa... powstało coś zupełne nieoczekiwanego ;)

Album harmonijkowy! Bo o nim mowa, wykonałam na gotowej bazie, 
ozdobiłam papierami i dodatkami oczywiście z motywem piórkowym ;)

Na okładce umieściłam urocze dwie pandy
(stempel I love digi)
i tekturkę z piórkami.

Zobaczcie jak wyszło:








Jeśli macie prace z piórkiem,
zapraszamy do udziału w naszym wyzwaniu,
prace należy zgłosić do 4 kwietnia - jest jeszcze czas ;)








Pozdrawiam serdecznie 
Patka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz