Obserwatorzy

wtorek, 30 maja 2017

Box z okazji Komunii Świętej

Hej, hej!
Dawno, oj bardzo dawno mnie u nie było, ale nie zapomniałam o Was.
Tak się złożyło, że miałam "urlopik".
Malutki.
Za to zupełnie zapomniałam, jak się obrabia zdjęcia!
Mam jednak nadzieję, że będzie widać, jaką poczyniłam pracę.

Forma moja ulubiona, z ulubionych papierów.
UHK Gallery, kolekcja zimowa.
Na komunijnej pracy prezentuje się następująco :)





Mam nadzieję, że wszystko dokładnie widać!

Pozdrawiam Was serdecznie i żywię nadzieję na częstsze tutaj wizyty :)

Art Soul

3 komentarze:

  1. "Szefowa" wróciła w wielkim stylu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังระทึกขวัญ

    OdpowiedzUsuń