Obserwatorzy

poniedziałek, 10 października 2016

Urodziny kawosza


Rozpoczęło się kolejne wyzwanie :)
Pierwsze prace już zgłoszone - jesteście niesamowici :)

Moodboard - czyli tablica inspiracji to u nas swego rodzaju nowość - wszystkie jesteśmy bardzo ciekawe jak Was zainspiruje - możliwości jest multum :)

Moja praca przygotowana była z myślą o konkretnym jubilacie, który z kawą jak najbardziej mi się kojarzy :)




Do kartki wykorzystałam długo chomikowaną tekturę w kształcie kubka na wynos - kieeeeedyś kiedyś w pewnej pysznej pijalni czekolady otrzymałam w takiej właśnie formie ulotkę :) Ubrałam ją tylko trochę weselej, co też pozwoliło się wybić z tła.



Do tła z ogromną przyjemnością wykorzystałam nareszcie papier kawowy z GoScrap :) W tym wypadku zdecydowanie "robi robotę" :) Ciasteczka podane do kawy również z papieru GoScrap :)





Pamiętajcie, że wyzwanie trwa i czeka na Was :) a my na Wasze cudne prace :)

Udanego tygodnia! :)


1 komentarz: