Obserwatorzy

niedziela, 10 kwietnia 2016

Rośniemy w siłę!

Hej!

Dziś kolejna dobra wiadomość!

Do naszego zespołu dołącza
Dorota co ma kota


***

Nie wiem...No sama nie wiem jak ja dałam się namówić.. . :-D
Widać jak ten przysłowiowy cygan, co dla towarzystwa dał się powiesić, tak i ja dla wspaniałych koleżanek, które znam i podziwiam od początku mojego blogowania i które nie raz były dla mnie inspiracją, podjęłam to wyzwanie. 

Przedstawię wam kilka moich prac, które  obrazują co robię. A lubię próbować. I uczyć się nowych technik. 

Moje prace są tak odmienne  jak odmienne są osoby dla których są przygotowywane.
Personalizacja to moje drugie imię. 
Ciekawe hobby czy wykonywana profesja to zwykle punkt zaczepienia w moich pracach i nie omieszkam takowego bezwzględnie i z humorem (tudzież sarkazmem) wykorzystać ku uciesze [Mam nadzieję ;-) ]obdarowywanej osoby.  


 dla miłośniczki polnych kwiatów



dla sadownika


  dla małej gwiazdeczki


 dla miłośniczki niebieskości


  ...wiadomo ;-P


 dla miłośniczki żab


 dla fascynatki ptaszków 


 a tu moja najnowsza fascynacja...akwarelki,  które na pewno często będą gościć na moich pracach


 To do następnego...! :-)




Serdecznie witamy Dorotę na pokładzie 
i zapraszamy na Jej inspiracje!

Zespół 
I like challenges

37 komentarzy:

  1. super Dorotko, prawdę mówiąc to czułam pismo nosem ;p powodzenia, będę zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no patrz jak ja cię nie doceniłam...a tu kolejna czarownica do lotów na miotle :-D

      Dziękuję za wsparcie

      Usuń
  2. Dorotko GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!jak miło!!!!!i cudownie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!jak miło!!!!!i cudownie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięuję Martuś, udziela mi się twój entuzjazm :-)

      Usuń
  4. Dorotko gratuluję!!!! Twoje prace urzekają mnie już od jakiegoś czasu, teraz będziesz inspirować większe grono pozytywnie zakręconych :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Alinko, że również należysz do tego zakręconego grona :-)

      Usuń
  5. No, no, no :) Gratulacji moc Dorotko :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieta o 100 twarzach do tańca i do różańca 😃 Gratulacje Dorotko, czyli jak to mówią buźka i do roboty kochana 😆

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieta o 100 twarzach do tańca i do różańca 😃 Gratulacje Dorotko, czyli jak to mówią buźka i do roboty kochana 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie widać jak sie zarumieniłam...taki komplement! :-D
      i dobrze, że na koniec na ziemię sprowadziłas ;-).
      Dziękuję Ewciu!

      Usuń
  8. Gratulacje :) Będzie wesoło i bardzo inspiracyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu,
      na pewno poprawnie politycznie nie będzie ;-D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i zapraszam ponownie w te niskie progi :-)

      Usuń
  10. Wspaniale! W końcu ktoś cię na to namówił!
    Czekam na twoje cudne inspiracje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz gratuluję, tworzysz piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Dorotki :)) i już się nie mogę doczekać inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorotko Baaardzo Serdeczne Gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu i zapraszam Cię na nasze wyzawania :-)

      Usuń
  14. Rzeknę, parafrazując, właściwy człowiek we właściwym miejscu ! Do prezentacji dorzuciłabym Twoje marynistyczne pasmo wyjących 40 i ryczących 50, czy jakoś tak, te kartki są nie do pobicia !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre wieści tu widzę. Gratuluję Dorotko!!!
    A w kolekcji powiem za Bożenką; gdzie 40-tki i 50-tki? Szkoda, że ich zabrakło, bo są powalające:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobre wieści tu widzę. Gratuluję Dorotko!!!
    A w kolekcji powiem za Bożenką; gdzie 40-tki i 50-tki? Szkoda, że ich zabrakło, bo są powalające:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje Kochana :) Cieszę się, że trafiłaś w takie super twórcze miejsce. Będziesz miała się gdzie wyładować twórczo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za wsparcie, szczególnie je sobie cenię :-)

      Usuń