Obserwatorzy

poniedziałek, 14 marca 2016

Gościnna projektantka - Martyna

Hej :)

Mimo mojej chwilowej przerwy w inspirowaniu Was na blogu wpadam na momencik, żeby przedstawić Wam kolejną utalentowaną duszyczkę. Jest nią Martyna Wydrzyńska. 



Zobaczcie co Martyna napisała o sobie:
"Hej jestem Martyna :)) mam rocznikowo 15 lat jestem zwykłą nastolatką z wyjątkową pasją do Scrapu. Gdy mam jakąś wolną chwilę siadam i coś tworzę. Najbardziej darzę miłością kwiaty.
Moja przygoda ze scrapem zaczęła się około dwa lata temu, kiedy ciocia przyjechała do nas i kazała mi przynieść farbę, blok techniczny i parę innych rzeczy, które każdy ma w domu i zrobiła z tego kartkę. Po tym zaczęło się zbieranie wszystkiego, naprawdę wszystkiego i robiłam kartki. Oczywiście cały czas się uczę, ale gdy widzę kartki sprzed roku to zaczynam się z nich śmiać."

Prace Martyny możecie oglądać tutaj, a my prezentujemy Wam kilka z nich:





Bardzo gorąco dziękujemy Martynie za zaprezentowanie się na naszym blogu:)

Pozdrowienia dla wszystkich i do zobaczenia wkrótce :)
Właśnie sprawdziłam, że pojawię się tutaj ponownie z moja inspiracją 1 kwietnia :)

Buziaki przesyła Wam Kasik oraz cały zespół I like challenges :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz