Obserwatorzy

wtorek, 15 grudnia 2015

Gościnnie....

witajcie
za oknem - przynajmniej na Roztoczu prószy śnieg...
a u nas witamy z gościną - zwyciężczynię wyzwania #9 AgęP

Agę miałam okazję poznać osobiście - no może raczej spotkać - ale zapadł mi w pamięć jej temperament :)
A teraz "głos" oddaję Adze :)





Nazywam się Agnieszka, w internecie jestem znana jako AgaP. Ze scrapbookingiem "realnym" zetknęłam się  prawie 3 lata temu,
wcześniej wykonywałam głównie digi LO. W chwili obecnej najczęściej robię kartki, bo bardzo odpowiada mi ta forma,  ale zdarza mi się
również wykonać prace innego rodzaju: albumy, ozdoby czy pudełka (ostatnio również LO). Wykonuję prace w różnym stylu, ale najbardziej
bliski memu sercu jest styl "pomieszanie z poplątaniem". Lubię bawić się zestawianiem kolorów, warstwowaniem, mediami.

Bardzo ważne miejsce w moim życiu zajmuje także muzyka (pochodzę z muzykalnej rodziny), fotografia oraz jazda na rowerze (mój "najulubieńszy" sport ;-D).
Serdecznie dziękuję za możliwość "gościnnych występów".





Wszystkich, którzy do tej pory nie znali AgiP zapraszam na jej bloga
no i oczywiście do zabawy w trwającym wyzwaniu 

Pozdrawiam Aga






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz