Obserwatorzy

czwartek, 10 września 2015

Świeża krew :)


Hej!
Dzisiaj mamy dla Was miłą, mamy nadzieję niespodziankę:)
Ponieważ nasze szeregi opuściła MargoLa postanowiłyśmy znaleźć świeżą krew.
I tak oto do naszego teamu dołączyła Gosia.




Poczytajcie, co Gosia pisze o sobie:

Witam

Mam na imię Małgorzata. W sieci funkcjonuję pod nikiem artyGoni. Jestem mamą dwóch wspaniałych córek - Hani i Marysi - oraz żoną Marka, mojego anioła stróża
Od zawsze lubiłam prace ręczne. Zaczynałam od przerabiania ubrań w liceum. Później przyszła pora na gotowanie i pieczenie, następnie przerabianie lub tworzenie mebli do pokoi córek, aż doszłam do decoupage i kartkowania. To nie znaczy, że pozostałe aktywności poszły na bok. O nie, nie! Możecie być pewni, że inspirować będę w tych wszystkich dziedzinach... no może poza gotowaniem.
Przygodę z kartkowaniem zaczęłam rok temu, gdy kupiłyśmy wspólnie z koleżanką BS’a. 
Nie wiem, czy mogę powiedzieć, że zajmuję się scrapbookingiem, ponieważ nie opanowałam i nawet nie spróbowałam jeszcze wszystkiego, co kryje się pod tym słowem. A może dlatego, że nie zrobiłam jeszcze typowego scrapbooka?
Staram się mierzyć z nowymi formami. Do tej pory najwięcej zrobiłam kartek okolicznościowych oraz explodingboxów. Wykonałam również dwa albumy (jeden „brzuszkowy”, drugi z kopert). Kolejne dwa są w trakcie realizacji. Robiłam również card in boxy, kartki sztalugowe, czekoladowniki, alterowane notatniki i mininotesiki. Staram się w moich pracach wykorzystywać nowe materiały. 
Mam nadzieję, że będę Was zaskakiwać pomysłami i twórczo inspirować.
Pozdrawiam.


I kilka prac Gosi:










Mamy nadzieję, ze przyjmiecie Gosię z radością!
Pozdrawiamy,
Zespół
 I like challenges






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz