Obserwatorzy

środa, 24 czerwca 2015

"koło ratunkowe"

Ahoj! :)
w niedziele przedstawiłam Wam swój morski notes jako inspirację na kolejne wyzwane, które dla Was przygotowałyśmy a dziś przedstawiam wianek. Uwielbiam morze, szum fal, cieplutki piasek.... uwielbiam również wszelkie dekoracje w takich klimatach, które przypominają ten letni, wakacyjny, urlopowy czas :)
Wianek przygotowałam na bazie z gazet, użyłam także sznurka, całość pokryłam gesso i dodałam kilka elementów dekoracyjnych. Nie chciałam, aby ta praca była zbyt idealna i udało się, poza tym recykling to świetna zabawa a wianek wygląda jakby był "poszarpany przez fale morskie" :) 
Własnoręcznie zmajstrowałam również tratwę i buteleczkę z listem ;)
Niestety z góry przepraszam za jakość zdjęć! 




 
i co? zrobiło się choć troszkę wakacyjnie? ;)
Zapraszam Was przy okazji na kolejne
wyzwanie na naszym blogu.
Pozdrawiam!
ScrapElka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz